2019-2020 ուստարի, առաջին շրջան
4-12-րդ դասարանի սովորողներն իրենց բլոգներում ամփոփում են հաշվետու շրջանում՝ 2019թ. սեպտեմբեր-դեկտեմբերի՝ գործունեության արդյունքները՝ դեկտեմբերի 9-23-ը հերթով հրապարակելով՝
- տեղեկանք ուսումնառության պայմանագրով պարտավորությունների կատարման մասին (կարող է լրացվել googl հարցման ձևաթղթով, հրապարակվել pdf-ով).
- հաճախում-բացակայություն-բաց թողած պարապմունքների լրացում սահմանված կարգով.
- ուսումնական բլոգի վարում. բաժիններ, յուրաքանչյուրում նյութերի առկայություն,
- ուսումնական պարապմունքներին մասնակցություն սահմանված կարգով. ուշացումներ,
- մասնակցություն դասարանի, ընտրությամբ գործունեության խմբի ուսումնական ճամփորդություններին.
ուսումնասիրություն
լուսաբանում - մասնակցություն ուսումնական նախագծերի
նախագծերի թվարկում
անհատական աշխատանքը նախագծում - մասնակցություն ուսումնական-հասարակական աշխատանքներին.
- մասնակցություն հիգիենիկ միջվավայրի, գույքի խնամքի աշխատանքներին.
- մասնակցություն դասարանում, դպրոցում, կրթահամալիրում կազմակերպված տոնի, ծեսի, ստուգատեսի.
- մասնակցություն ցուցահանդեսի, համերգի, ներկայացման
- կրթահամալիրի ներքին կարգապահական կանոնների խախտում.
- անհատական ձեռքբերումները ուսումնական առաջին շրջանում.
- ուսումնական յուրաքանչյուր դասընթացներից (այդ թվում՝ ընտրությամբ) իր առաջադիմության ինքնագնահատում.
- ուսումնական շրջանի կազմակերպման վերաբերյալ իր հարցադրումները, առաջարկությունները.
- «Ուսումնական ձմեռ» նախագծով դեկտեմբերի 23-ից հունվարի 7-ը անելիքները՝
Ամանորի, Սուրբ Ծննդյան անհատական-ընտանեկան նախագիծ
ընթերցանություն
ուսումնասիրություն
ուսումնական այլ աշխատանք - ուսումնական երկրորդ շրջանում գործունեության նախագիծ՝
- Հանրակրթական Դիջիթեք, բնագիտատեխնիկական նախագծերի ստուգատեսներին ներկայացվող նյութեր,
- Հանրակրթական Դիջիթեք, բնագիտատեխնիկական նախագծերի, մարզական, ազգագրական ստուգատեսների կազմակերպման առաջարկներ.
- իր ընտրած ճամբարային ջոկատը։
1-3-րդ դասարանի սովորողները հարցերին անդրադառնում են անհատական հարցազրույցների միջոցով՝ տեսանյութով, աուդիոնյութով։ 3-րդ դասարանցիներն իրենց հարցազրույցները հրապարակում են իրենց բլոգներում։
Սահմանված կարգով մինչև դեկտեմբերի 23-ը՝
- լրացվում է 5 տարեկանների, 1-3-րդ դասարանցիների աճի բնութագրերը.
- լրացվում են 4-12-րդ դասարանների գնահատման մատյանները՝ ուսումնական գործունեության ցուցանիշները, առանձին դասընթացներից սովորողների գնահատականները, որոնց հիմքում դրվում են սովորողների բլոգները, հաշվետվություն-հրապարակումները։
Միջին մասնագիտական կրթական ծրագրի սովորողները մասնակցում են քննաշրջանի աշխատակարգով որոշված ստուգարքներին, քննություններին, իրենց բլոգներում մինչև դեկտեմբերի 20-ը ներկայացնում են՝
- անհատական ձեռքբերումները ուսումնական առաջին շրջանում.
- ուսումնական շրջանի կազմակերպման վերաբերյալ իր հարցադրումները, առաջարկությունները.
- 2020թ. հունվարի նախագծային գործունեության անհատական պլան։
4-12-րդ դասարանների, քոլեջի սովորողների՝ իրենց բլոգներում ուսումնական գործունեության ամփոփման աշխատանքները համակարգում են դպրոցների կազմակերպիչները։
Ծանուցում՝ 9-րդ դասարանի սովորողների ուսումնական առաջին շրջանի գործունեության ամփոփում | Մարալ Կարապետյանի բլոգ
Ծանուցում՝ Հաշվետվություն 2019-2020 — Լուսինե Սարգսյան