Հաստատված է «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրի
կառավարման խորհրդի 2018թ. սեպտեմբերի 26-ի նիստում
ԵՐԵՎԱՆԻ «ՄԽԻԹԱՐ ՍԵԲԱՍՏԱՑԻ» ԿՐԹԱՀԱՄԱԼԻՐ ՊԵՏԱԿԱՆ ՈՉ ԱՌԵՎՏՐԱՅԻՆ ԿԱԶՄԱԿԵՐՊՈՒԹՅԱՆ ՄԱՆԿԱՎԱՐԺՈՒԹՅԱՆ ԿԵՆՏՐՈՆԻ ԿԱՆՈՆԱԴՐՈՒԹՅՈՒՆ
I. ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ԴՐՈՒՅԹՆԵՐ
- Հայաստանի Հանրապետության կրթության և գիտության նախարարության «Երևանի «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիր» պետական ոչ առևտրային կազմակերպության (այսուհետ` կրթահամալիր) Մանկավարժության կենտրոնը (այսուհետ` կենտրոն) կրթահամալիրի մասնաճյուղ է:
- Կենտրոնի ղեկավարին (այսուհետ՝ ղեկավար) կրթահամալիրի տնօրենի (այսուհետ՝ Տնօրեն) ներկայացմամբ հաստատում է կրթահամալիրի խորհուրդը (այսուհետ՝ Խորհուրդ):
- Կենտրոնը իրավաբանական անձ չէ, չունի առանձին հաշվեկշիռ և բանկային հաշիվ:
- Կենտրոնը Կրթահամալիրի կողմից լիազորված է իրականացնելու կրթահամալիրի գործունեության առարկայից, նպատակներից և խնդիրներից բխող գործունեություն:
- Կենտրոնի կանոնադրությունը և դրա փոփոխությունները Տնօրենի ներկայացմամբ հաստատում է Խորհուրդը:
- Կենտրոնն իր գործունեության ընթացքում ղեկավարվում է Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրությամբ, կրթահամալիրի և կենտրոնի կանոնադրություններով:
- Կենտրոնի գտնվելու վայրն է` Հայաստանի Հանրապետություն, Երևան, Րաֆֆի 57:
- Կենտրոնը կարող է ունենալ չկոդավորված կնիք, ձևաթուղթ և խորհրդանիշ:
- Կենտրոնն ունի էլեկտրոնային բլոգ` pedagogicalclubmskh.wordpress.com, որը գործում է որպես կենտրոնի պաշտոնական տեղեկատվական օրգան, զանգվածային լրատվական միջոց։
- Կենտրոնը Հայաստանի Հանրապետության օրենսդրությամբ, կրթահամալիրում սահմանված կարգով կարող է համագործակցել այլ հաստատությունների, այդ թվում՝ օտարերկրյա և կազմակերպությունների հետ:
II. ԿԵՆՏՐՈՆԻ ԳՈՐԾՈՒՆԵՈՒԹՅԱՆ ՆՊԱՏԱԿԸ ԵՎ ԱՌԱՐԿԱՆ
- Կենտրոնի գործունեության առարկան կրթահամալիրի մանկավարժական աշխատողների մասնագիտական զարգացումը, մանկավարժական նորարարության տարածումն են։
- Կենտրոնի գործունեության նպատակներն են`
ազգային դպրոցի հարուստ ավանդույթների վերածնունդը, առաջավոր կրթական, այդ թվում` կրթահամալիրի հետազոտող մանկավարժների մշակած մոտեցումների տարածումը։ - Կենտրոնի խնդիրներն են.
- հեղինակային կրթական ծրագրի մանկավարժական աշխատողների մասնագիտական զարգացման սեմինարների կազմակերպում.
- մանկավարժական աշխատողների ընդունելության համար վերապատրաստումների, «Մուտք կրթահամալիր» ճամբարների կազմակերպում.
- հեղինակային կրթական ծրագրի ցանցի մանկավարժական աշխատողների վերապատրաստումների կազմակերպում.
- մանկավարժական նորարարության ճամբարների, ստեղծագործական հավաքների կազմակերպում.
- կրթահամալիրի դասավանդողների ատեստացիայի համար վերապատրաստումների կազմակերպում.
- կրթահամալիր դիմող այլ ուսումնական հաստատությունների՝ հայաստանյան, արցախյան, արտասահմանյան, մանկավարժական աշխատողների, այլ մասնագետների, վերապատրաստումների կազմակերպում.
- բուհերի ուսանողների մասնագիտական փորձառության կազմակերպում կրթահամալիրում.
- այլոց մանկավարժական առաջավոր փորձի, կրթական գործի կազմակերպման որակապես նոր ձևերի ու մեթոդների ուսումնասիրություն.
- մանկավարժական մեդիագրադարանի հարստացում.
- հեղինակային կրթական ծրագրի մշակման, կազմակերպման, տարածման փորձի ուսումնասիրությունների կազմակերպում.
- մեծահասակների կրթական փոխանակումների կազմակերպում։
- մանկավարժական–հոգեբանական աջակցության ծառայությունների կազմակերպում:
III. ԿԵՆՏՐՈՆԻ ԿԱՌՈՒՑՎԱԾՔԸ ԵՎ ԳՈՐԾՈՒՆԵՈՒԹՅՈՒՆԸ
- Կենտրոնի կառուցվածքը Տնօրենի ներկայացմամբ հաստատում է Խորհուրդը: Իր կանոնադրական նպատակները և խնդիրները լուծելու համար դպրական կենտրոնն ունի տարածք, մասնագետներ:
- Կրթահամալիրի դասավանդողը կենտրոնում կարող է աշխատել որպես մասնագետ:
- Կենտրոնը գործում է կրթահամալիրի, կենտրոնի տարեկան, ամսական ուսումնական օրացույցով։ Մանկավարժական նորարարության ճամբարները, ստեղծագործական հավաքները, այլ հաստատությունների աշխատողների վերապատրաստումները կազմակերպվում են Տնօրենի հրամանով:
IV. ԿԵՆՏՐՈՆԻ ԿԱՌԱՎԱՐՈՒՄԸ
- Կենտրոնի ընթացիկ ղեկավարումն իրականացնում է ղեկավարը:
- Կենտրոնի ղեկավարը`
- կազմակերպում և ղեկավարում է կենտրոնի ընթացիկ գործունեությունը.
- Տնօրենի միջոցով Խորհրդի հաստատմանն է ներկայացնում կենտրոնի զարգացման ծրագիրը.
- մասնակցում է մանկավարժական ճամբարների, ստեղծագործական հավաքների ծրագրերի մշակման աշխատանքներին.
- սահմանված կարգով ներկայացնում է կենտրոնի գործունեության կիսամյակային, տարեկան հաշվետվությունները.
- օրենքով սահմանված կարգով կրում է պատասխանատվություն օրենքների, հիմնադրի, նախարարության, Խորհրդի, Տնօրենի որոշումների, այլ իրավական ակտերի և կնքված պայմանագրերի պահանջները չկատարելու կամ ոչ պատշաճ կատարելու համար.
- կենտրոնի աշխատանքները կազմակերպելու համար Տնօրենին առաջարկություն է ներկայացնում աշխատող ընդունելու մասին.
- վարում է կենտրոնի բլոգը.
- կատարում է Տնօրենի հանձնարարություններ.
- ղեկավարի բացակայության դեպքում, Տնօրենի որոշման համաձայն, նրա լիազորություններն իրականացնում է այլ անձ:
V. ԿԵՆՏՐՈՆԻՆ ՕԳՏԱԳՈՐԾՄԱՆ ՀԱՆՁՆՎԱԾ ԳՈՒՅՔԸ ԵՎ ՖԻՆԱՆՍԱԿԱՆ ՄԻՋՈՑՆԵՐԸ
- Կենտրոնը տեղավորված է ՀՀ կառավարության կողմից Կրթահամալիրին անհատույց օգտագործման իրավունքով ամրացված մասնաշենքում:
- Տնօրենը կրթահամալիրի սեփականություն հանդիսացող գույքից ամեն տարի կենտրոնին հատկացնում է գույք, միջոցներ:
- Կենտրոնի ֆինանսական միջոցները գոյանում են պետական հատկացումներից, վերապատրաստումների, մեծահասակների լրացուցիչ կրթության կազմակերպման համար վճարներից, կրթական նվիրատվություններից, առանձին անհատների, կազմակերպությունների ներդրումներից:
- Կենտրոնի ֆինանսական հաշվառումը կատարում է կրթահամալիրի հաշվապահությունը: