«Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիր
Ճամբարը նպատակ ունի նոր ընդունվող սովորողներին ներառելու հեղինակային կրթական ծրագրում՝ ծանոթացնելու դպրոցում ուսումնական գործի կազմակերպման առանձնահատկություններին, ուսուցման միջավայրին, ուսուցման համար անհրաժեշտ հմտություններին, անհատական գործիքներին։
Ճամբարը կազմված է կրթահամալիրի դպրոց-պարտեզներ դիմած սովորողների ջոկատից, միջին և ավագ դպրոցներ դիմած սովորողների ջոկատից: Ջոկատներում ընդգրկվում են նաև կրթահամալիրի սովորողներ:
Դպրոց-պարտեզի ջոկատի գործունեությունն ընդգրկում է.
- առավոտյան ընդհանուր պարապմունքի միջոցով պարերգի ուսուցում
- շրջակա միջավայրի խնամք, պարտիզա-պուրակային ամենօրյա գործունեություն
- համակարգչային կարողությունների զարգացում, բլոգավարություն
- հեծանվավարություն
- լող
- տեխնոլոգիա
- ուսումնական պլանով որոշված՝ սովորողի ընտրությամբ գործունեություն (ամեն օր մեկը կամ երկուսը):
Միջին-ավագ դպրոցի ջոկատի գործունեությունը ընդգրկում է.
- առավոտյան ընդհանուր պարապմունքի միջոցով պարերգի ուսուցում
- շրջակա միջավայրի խնամք, պարտիզա-պուրակային ամենօրյա գործունեություն
- համակարգչային ծրագրեր, բլոգավարություն
- ուսումնական պլանով որոշված՝ սովորողի ընտրությամբ գործունեություն (ընտրության ցանկի, գործունեության միջավայրի ներկայացում, ընտրություն):
- տեխնոլոգիա
- սովորողի ընտրությամբ մարզաձև (ընտրության ցանկի ներկայացում, ընտրություն)
- օրվա լուսաբանում՝ պատումով, ռադիոնյութով, տեսանյութով
- անհատական ուսումնական պլանի կազմում:
Ճամբարն ավարտվում է հայրենագիտական ճամփորդություն-բարձունքի հաղթահարմամբ։
Ծանուցում՝ «Մուտք կրթահամալիր» ճամբարների ամփոփում — Մխիթար Սեբաստացի կրթահամալիր
Ծանուցում՝ «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիր Ստեղծողի մոբիլ դպրոց 2019-2020 ուսումնական տարի Ուսուցման առաջին շրջան 8-րդ դասարան Քնարիկ Հակոբյան Գեղամի Ուս
Ծանուցում՝ «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիր Ստեղծողի մոբիլ դպրոց 2019-2020 ուսումնական տարի Ուսուցման առաջին շրջան 8-րդ դասարան Արմեն Աղաջանյան Սարգիսի Ու
Ծանուցում՝ «Մուտք» ճամբար. օգոստոս 2020 — Ջուլիետա Սիմոնյան