Մանկավարժական ճամբար. հունիսի 20-24

Աշխատակարգ

Աշխատանք սովորողների-սաների հետ՝ 2-5 տարեկանների լողափնյա պարտեզում, փառատոնային, «Մուտք կրթահամալիր», լրացուցիչ կրթության լողափնյա ճամբարներում, քննական կենտրոններում

9։00-12։15՝ աշխատանք մանկավարժական խորհուրդներով

  • միջավայրի խնամք, պարտեզապուրակային աշխատանք
  • մասնակցություն Սեբաստացի փառատոնային ճամբարների նախաձեռնություններին
  • տարեկան հաշվետվությունների հրապարակում
  • «Մուտք կրթահամալիր» ճամբարներ
  • հաջողած նախագծերի ներկայացում դպրոցի մանկավարժական խորհրդին
    • հունիսի 20՝ ուսումնական նախագծեր
    • հունիսի 21՝ ուսումնական ճամփորդություններ
    • հունիսի 22՝ համագործակցային նախագծեր
    • հունիսի 23՝ ճամբարային նախագծեր
    • հունիսի 24՝ տարեկան հաշվետվություններ

Ներկայացված նախագծերի փաթեթները․ Արևելյան, Արևմտյան, Հյուսիսային, Հարավային դպրոց-պարտեզներ, Միջին, Ավագ դպրոցներ, Քոլեջ:

12։20-12։50՝ ընդմիջում

13։00-13:20՝ ընդհանուր պարապմունք Մարմարյա սրահում/ փառատոնային պուրակում

13:2014։00՝ աշխատանք մասնախմբերով, նախագծային խմբերով

  • 2021-2022 ուսումնական տարվա հաջողած նախագծերի, նախաձեռնությունների ներկայացում, փորձի փոխանցում
  • 2022 -2023 ուսումնական տարվա առարկայական ծրագրերի, նախագծային փաթեթների քննարկում, հրապարակում
  • մասնագիտական զարգացման սեմինարներ
  • ամառային ճամբարների նախագծային խմբերով հավաքներ

14:00՝ ակումբային գործունեություն

  • Պարզաբանում. ակումբներից մեկին մասնակցությունը պարտադիր է: Ժամը 14:00-15:00-ն անհատական աշխատաժամանակում նշվում է՝ մասնակցություն ակումբի (նշվում է ակումբի օրերը), մնացած օրերին՝ անհատական աշխատանք (նշվում է աշխատանքի ուղղությունը):

Հունիսի 20, երկուշաբթի

13:20՝ աշխատանք մասնախմբերով, նախագծային խմբերով

  1. Դասվարներ․ պարապմունք ներառականության մասնագետների հետ (1-ին խումբ). Կենտրոնական ընթերցասրահ
  2. Դասվարներ (2-րդ խումբ), երկարացված օրվա կազմակերպիչներ․ լուսանկարչություն. Փոքր դահլիճ
  3. Մայրենի դասավանդողներ — Ավագ դպրոց, 302 կաբինետ
  4. Օտար լեզուներ դասավադողներ — Ավագ դպրոց, Սիլվա Հարությունյանի կաբինետ
  5. Մաթեմատիկա դասավանդողներ — Միջին դպրոց, ֆիզիկայի կաբինետ
  6. Ռուսերեն դասավանդողներ — ավագ դպրոց, 3 -5
  7. Բնագետներ — Ինժեներական ստեղծագործության լաբորատորիա. տեխնոպարկ
  8. Կազմակերպիչներ, ուսուցչի օգնականներ — սեմինար ներառականության մասնագետների հետ. Կենտրոնական ընթերցասրահ, նկուղային հարկ
  9. Երաժիշտներ ․ Երաժշտության ուսումնական կենտրոն

Հունիսի 21

  1. Դասվարներ․ պարապմունք ներառականության մասնագետների հետ (1-ին խումբ). Կենտրոնական ընթերցասրահ
  2. Դասվարներ (2-րդ խումբ), երկարացված օրվա կազմակերպիչներ․ լուսանկարչություն. Փոքր դահլիճ
  3. Կազմակերպիչներ, ուսուցչի օգնականներ — սեմինար ներառականության մասնագետների հետ. Կենտրոնական ընթերցասրահ, նկուղային հարկ
  4. Օտար լեզուների լաբորատորիա. Ավագ դպրոց, Սիլվա Հարությունյանի կաբինետ
  5. Ռուսերեն դասավանդողներ — ավագ դպրոց, 3 -5
  6. Մաթեմատիկա դասավանդողներ— Միջին դպրոց, ֆիզիկայի կաբինետ
  7. Բնագետներ — Ինժեներական ստեղծագործության լաբորատորիա. տեխնոպարկ
  8. Երաժիշտներ ․ Երաժշտության ուսումնական կենտրոն
  9. Հասարակագիտական լաբորատորիա. ավագ դպրոցի ընթերցասրահ

Հունիսի 22

  1. Դասվարներ — ՏՀՏ․ ՏՏ լաբ․
  2. Երկարացված օրվա կազմակերպիչներ — սեմինար մանկ. լաբ. ղեկավարի հետ
  3. Կազմակերպիչներ, ուսուցչի օգնականներ — քննարկում մանկ. կենտրոնի ղեկավարի հետ
  4. Մայրենիի դասավանդողներ․ ավագ դպրոց, 302 կաբինետ
  5. Օտար լեզուների լաբորատորիա. Ավագ դպրոց, Սիլվա Հարությունյանի կաբինետ
  6. Ռուսերենի լաբորատորիա, ավագ դպրոց, 3 -5
  7. Բնագետներ — Ինժեներական ստեղծագործության լաբորատորիա. տեխնոպարկ
  8. Հասարակագիտական լաբորատորիա. Ավագ դպրոցի ընթերցասրահ
  9. Երաժիշտներ ․ Երաժշտության ուսումնական կենտրոն
  10. Հասարակագիտական լաբորատորիա. ավագ դպրոցի ընթերցասրահ

Հունիսի 23

  1. Դասվարներ — ՏՀՏ․ ՏՏ լաբ․
  2. Երկարացված օրվա կազմակերպիչներ — սեմինար մանկ. լաբ. ղեկավարի հետ
  3. Կազմակերպիչներ, ուսուցչի օգնականներ -ՏՀՏ
  4. Օտար լեզուների լաբորատորիա. Ավագ դպրոց, Սիլվա Հարությունյանի կաբինետ
  5. Ռուսերեն դասավանդողներ — ավագ դպրոց, 3 -5
  6. Բնագետներ — Ինժեներական ստեղծագործության լաբորատորիա. տեխնոպարկ
  7. Երաժիշտներ ․ Երաժշտության ուսումնական կենտրոն
  8. Հասարակագիտական լաբորատորիա. ավագ դպրոցի ընթերցասրահ

Հունիսի 24

Թողնել մեկնաբանություն