Սովորողի ընտրությամբ գործունեության, լրացուցիչ կրթության դասընթացների ստուգատես

Սովորողի ընտրությունը  ըստ կրթական ծրագրերի, դրա կազմակերպումը, արդյունքները։ 

Ստուգատեսի նյութերը

  • Սովորողների ընտրությամբ խմբերը դպրոցում։
    1-ին, 3-րդ շրջաններում խմբերում ընդգրկված սովորողները, ընտրությունը փոխող սովորողներ (տեղեկանքը ներկայացնում է դպրոցի գրասենյակը)։
  • Ընտրությամբ դասընթացների ծրագրերը, ուսումնական նախագծերը (տեղեկանքը ներկայացնում են ուսումնական կենտրոնների, մանկավարժության լաբորատորիաների, մանկավարժական նախագծային խմբերի ղեկավարները, դպրոցների ղեկավարները)։
  • 1-ին ուսումնական շրջանում ընտրությամբ դասընթացների, գործունեության արդյունքների ամփոփումը. ամփոփման հիմքում դրվող ցուցանիշներ (տեղեկանքը ներկայացնում է գործունեության, դասընթացի ղեկավարը)։
  • Ուսումնական երկրորդ շրջանում ընտրությամբ խմբերի գործունեության մասին (ներկայացնում է ուսումնական ճամբարի ղեկավարը)։
  • Դասվարների մասնակցությունը 1-3-րդ դասարանցիների ընտրությամբ դասընթացներին, գործունեությանը (ներկայացնում են «Իմացումի հրճվանքի» լաբորատորիայի ղեկավարը, դասվարները)։
  • Լրացուցիչ ուսուցման խմբերը դպրոցում. 1-ին, 3-րդ շրջաններում խմբերում ընդգրկված սովորողները (տեղեկանքը ներկայացնում է դպրոցի գրասենյակը)։
  • Լրացուցիչ ուսուցման դասընթացների ծրագրերը, ուսումնական նախագծերը (տեղեկանքը ներկայացնում են ուսումնական կենտրոնների, մանկավարժության լաբորատորիաների, մանկավարժական նախագծային խմբերի ղեկավարները, դպրոցների ղեկավարները)։
  • Դպրոցի ղեկավարի դիտարկում, վերլուծություն։

Ստուգատեսի աշխատակարգ

  • Տեղեկանքների հրապարակում փետրվարի 11-ի մանկավարժական ակումբում։
  • Դպրոցի, ուսումնական կենտրոնի, մանկավարժության լաբորատորիայի ղեկավարների դիտարկում-վերլուծության հրապարակում փետրվարի 25-ի մասնաժողովում։
  • Բաց հաշվետություն-ցուցահանդես-համերգ-ներկայացում-կլոր սեղանների նախագծերի հրապարակում մարտի 23-29-ին։
  • Մեթոդական հոդվածների, մշակումների, տեսադասերի հրապարակում ուսումնական բլոգներում, «Դպիրում»՝ փետրվար-մայիս։
  • Բաց հաշվետվությունների, կլոր սեղանների կազմակերպում հեղինակային կրթական ծրագրերի հեղինակների մայիսյան հավաքին՝ մայիսի 11-15-ին, ոլորտի մասնագետների, կրթահամալիրի դպրոցում սովորողների ծնողների, բաց ցանցով հետաքրքրվող մանկավարժական աշխատողների, ծնողների, սովորողների մասնակցությամբ։
  • Հունիսյան ճամբարի ծրագրի մշակում և կազմակերպում՝ որպես սովորողի ընտրությամբ գործունեության ուսումնական ճամբար։

 

 

Թողնել պատասխան

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Փոխել )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Փոխել )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Փոխել )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Փոխել )

Connecting to %s