- Մասնաճյուղի ղեկավարը, երբ նրան հայտնի է դառնում իր մասնաճյուղում սպասվող թափուր պաշտոնի մասին.
- ներկայացնում է խնդիրը կրթահամալիրի տնօրենին՝ առաջարկելով լուծում՝
- իր ղեկավարած մասնաճյուղի մասնագետների ուժերով կարգավորում.
- դպրոցների, ուսկենտրոնների, լաբորատորիաների ղեկավարների հետ քննարկման արդյունքում՝ կրթահամալիրի այլ աշխատողի միջոցով կարգավորում.
- կադրերի տեսուչի միջոցով քննարկման արդյունքում՝ ֆիզարձակուրդից վերադարձող մասնագետի, կրթահամալիրի մասնագետների բանկից հարմար թեկնածուի առաջարկ.
- պաշտոնը թափուր հայտարարելու հիմնավորված առաջարկ.
- կրթահամալիրի տնօրենի համաձայնությունը ստանալու դեպքում աշխատողների անհատական պլաններում կատարում է համապատասխան փոփոխություն.
- եթե կրթահամալիրի տնօրենը թափուր պաշտոնի մասին հայտարարում է, անձամբ մասնակցում է այլ մասնագետի որոնմանը, ընտրությանը։
- Կրթահամալիրի կադրերի տեսուչը, երբ նրան հայտնի է դառնում մասնաճյուղում թափուր պաշտոնի, դրա լրացման առաջարկի մասին.
- ներկայացնում է տեղեկանք առաջարկվող մասնագետի մասին՝ ըստ պաշտոնին ներկայացվող պահանջների.
- ներկայացնում է տեղեկանք ֆիզարձակուրդից վերադարձող մասնագետների, կադրերի բանկում գրանցված համապատասխան մասնագետների մասին։
- Կրթահամալիրի տնօրենը, երբ մասնաճյուղի ղեկավարի զեկուցագրից իմանում է սպասվող թափուր պաշտոնի մասին.
- առաջարկը (առաջարկները) առցանց քննարկում է վարչական խորհրդում. մյուս դպրոցների, քոլեջի ղեկավարները ներկայացնում են իրենց նկատառումները, հաստատում են կամ առաջարկում թեկնածուներ.
- երեք աշխատանքային օրվա ընթացքում գրավոր տեղեկացնում է իր որոշման մասին՝
- կա՛մ թափուր պաշտոնը լրացնելու մասին մասնաճյուղի ղեկավարի առաջարկին իր համաձայնություն.
- կա՛մ խնդիրը կրթահամալիրի մանկավարժական այլ աշխատողի միջոցով լուծելու որոշում.
- կա՛մ թափուր պաշտոնի մասինհայտարարություն։
Մինչև կրթահամալիրում սահմանված կարգով մանկավարժական նոր մասնագետ ընդունելը, կրթահամալիրի տնօրենը ժամանակավոր աշխատանքի է ընդունում համապատասխան որակավորում ունեցող անձի: