Գնահատում

Մանկավարժական ակումբ՝ դեկտեմբերի 11-ին, ժամը՝ 15.30, «Տիգրան Հայրապետյան» գրադարան

Թեմա՝ «Գնահատում»
Ժամկետը՝ 3 շաբաթ

Աշխատանքային ուղղությունները.

Գնահատման միջազգային փորձը — օտար լեզվի ուսումնական կենտրոն

Աննա Մարության — Գնահատումը որպես ուսումնական գործընթացի կարևոր տարր
Քեզ Ռոբինզոն — Կրթության բարեփոխում — Թարգմանությունը՝ Մարինե Ամիրջանյանի
Յուրա Գանջալյանի թարգմանություն-ուսումնասիրությունը
Իրինա Ապոյան — Կրթությունը փոխվում է

Դպրոցներում իրականացվող նախագծերի գնահատումը

Ուսումնասիրությունը որպես գնահատում-մոնիտորինգ — Լուսինե Ալեքսանյան

Լուսինե Բուշ — Նախագծերի իրականացման եռամսյա հաշվետվություն

Շամիրամ Պողոսյան — Սեպտեմբեր-դեկտեմբեր ամիսների նախագծեր: Գնահատում:

Նառա Նիկողոսյան: Գնահատում

Նառա Նիկողոսյան — Իրականացվող նախագծերի գնահատում: Ուսումնական առաջին շրջան

Հասմիկ Ղազարյան — Գնահատումը կրթությունը կազմակերպելուն օժանդակ միջոց

Այլընտրանքային գնահատման մշակումներ — դասավանդողներ

Նունե Մովսիսյան — Գործունեության գնահատման համակարգ
Սոֆյա Այվազյան — Թողնենք գնահատումը սովորողին
Սուսան Մարկոսյան՝ հատվածներ Ջոն Թեյլոր Գատոյի «Մարիոնետների ֆաբրիկա»-ից
Տաթև Ավետիսյան — Գնահատումն ու նրա նշանակությունը 
Սուսան Մարկոսյան — Խարտոց
Գևորգ Հակոբյան — Քննություն
Մարթա Ասատրյան — Դուրս հանեք մեզ խոչընոտների լաբիրինթոսից
Սուսան Մարկոսյան — Նորից նույն թեմայով
Աշոտ Տիգրանյան — Գնահատում հանուն արդարությա՞ն, թե՞ արդար գնահատում
«Ուսումնական Ճամփորդությունների ուսումնասիրություն-գնահատում յուրաքանչյուր սովորողի համար»

1-3-րդ դասարաններում աճի բնութագիր — պատասխանատու Լուսինե Փաշայան
Սովորողների գործունեության գնահատում

Երկարացված օրվա կազմակերպիչների աշխատանքի գնահատում- Արմինե Թոփչյան

Նախակրթարանի դաստիարակի աշխատանքի գնահատում-

Դաստիարակին ներկայացվող պահանջներ — Նելի Արղության

Հասարակական նախագծերի մասնակցության գնահատում յուրաքանչյուր սովորողի համար — Մարալ Կարապետյան, Սոնա Փափազյան

Սովորողների վերաբերմունքը գնահատման մասին

Քննություններ և գնահատում — Սոֆյա Այվազյան և ընկերներ (9-րդ դասարանցիներ)
Գնահատում, թե՞ պատուհաս — Ելենա Սարգսյան և ընկերներ (10-րդ դասարանցիներ)
Քրիստինե Շահբազյան և ընկերներ (6-րդ դասարանցիներ)
Չաչանակ TV — Գնահատում (մաս1-ին)
Չաչանակ TV- Գնահատում (մաս 2-րդ)

Թողնել մեկնաբանություն