Ներառականություն

Մանկավարժական ակումբ՝ նոյեմբերի 13, ժամը՝ 15.30, «Տիգրան Հայրապետյան» գրադարան

Թեմա՝ «Ներառականություն»
Ժամկետը՝ 3 շաբաթ

Աշխատանքային ուղղությունները.

  1. սովորողների ներառումը (ուսումնասիրություն, առաջարկներ)
    Գոհար Բալջյան՝ մեր հմայիչ պարսկուհին
    Չաչանակ TV — Արտերկրից եկած սովորողները մեր դպրոցում-դասավադող՝ Մարիետ Սիմոնյան
    Մարինե Ամիրջանյան- Յուրիկի տեսանյութը
    Կարինե Մամիկոնյան- Աքլորականչ
    Մարիետ Սիմոնյան — Չկա ներառականություն, չկա մանկավարժություն
    Անահիտ Հարությունյան՝ Ի՞նչ է ներառումը
    Մնացականյան Լուսինե-ուղեկցող՝ դասվար՝ Սիդոնյա Վիրաբյան
    Մխիթարյան Մարինե — Ուղեկցող մասնագետի դերը ներառական միջավայրում
    Անիմացիոն 10 ֆիլմ սահմանափակ հնարավորություններով մարդկանց մասին — Քնարիկ Ներսիսյան
    Գևորգ Տեր Թորոսյանի ուղեկցորդ Օքսաննա, դասավանող՝ Մարիետ Սիմոնյան
    Քնարիկ Ներսիսյանի ուսումնական փաթեթը
    Էրիկա Կոստանդյան, Ալեքսանդր Հարությունյան — դասավանդող Քրիստինե Շահբազյան
    Բարան Ջավիդան (Սպահան) — դասավանդող՝ Քրիստինե Շահբազյան
    Գրեգ Մազաքյան (Լիբանան)-դասավանդող՝ Քրիստինե Շահբազյան 
    Դիանա Դանիելյան — դասավանդող՝ Հասմիկ Թոփչյան
    Ջո Մոգյան — դասավանդող՝ Հասմիկ Թոփչյան
    Ներառելու իր փորձն է ներկայացնում Կարինե Մամիկոնյանը
    Վռամ Միրզոյան — դասավանդող՝ Երանուհի Խլղաթյան
    Էդուարդա Խաչիկյան — դասավանդող՝ Երանուհի Խլղաթյան
    Մկրտիչ Համբարձումյան — դասավանդող՝ Երանուհի Խլղաթյան
    Աբելն ու Դարեհը — դասավանդող՝ Հռիփսիմե Գալստյան
    Նորեկ սեբաստացիները — Մանուշակ Աբրահամյան և ընկերներ
    Լուսինե Ալեքսանյանի ուսումնասիրությունը

2. Նոր ընդունված դասավանդողի ներառմանն ուղղված  հարցաթերթիկ (կազմեց Սուսան Մարկոսյանը)

Պատմում է նոր սեբաստացի- դասավանդող Նելի Գեղամյանը:

Չաչանակ-TV- Նոր ընդունված ուսուցիչներ- դասավանդող՝ Մարիետ Սիմոնյան

3. Նոր ընդունված սովորողին ուղղված հարցաթերթիկ (կազմեց Լուսինե Ալեքսանյանը)

4. Սահմանափակ կարողություններով  սովորողի անհատական ուսումնական պլան

 Իննա Ջաբուրյանի անհատական ուսումնական պլանը-կազմակերպիչ՝ Ռիմա Քեքեջյան
Աննա Գանջալյանի առաջարկը՝ ծնող

5. Այլոց փորձի ուսումնասիրություն, թարգմանություններ

Երբ դասարանում ուսումնական հատուկ կարիքով երեխաներ կան — թարգմանություն անգլերենից՝ Յուրա Գանջալյան
Ներառական կրթություն — կանադական փորձից, թարգմանություն ֆրանսերենից՝ Աննա Մարության

6. Օրենքներ, նորմատիվ ակտեր, փոփոխություններ
Ներկայացնում է հասարակագետ Ազնիվ Գալստյանը
Կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցող երեխաների համար սահմանված ֆինանսավորման բարձրացված չափաքանակի սանդղակը՝ ըստ երեխայի կարիքի ծանրության աստիճանի (141-Ն որոշում, 16.02.2017)
141-Ն որոշման մեջ փոփոխություն
Կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիքով սովորողի ուսուցման կազմակերպման կարգ
Ներառական կրթությունը կրթահամալիրում
Սովորողի ներառման ցուցանիշները «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիրում: Ուսումնասիրություն:
Կրթության կազմակերպման մանկավարժահոգեբանական աջակցության ծառայությունների տրամադրման կարգը հաստատելու մասին, ՀՀԿԳՆ
ՀՀ-ում ներառական կրթության իրականացման գնահատում: Բաց հասարակության հիմնադրամներ, Հայաստան, 2013թ.

7. Տեղեկատվություն՝ ըստ տնօրենի և դպրոցի գրասենյակների տրամադրած թվերի
Կրթահամալիրում կա 105  հատուկ կարիքով սովորող, որից՝
  • Արևելյան դպրոց-պարտեզ — 18 սովորող
  • Արևմտյան դպրոց-պարտեզ — 13 սովորող
  • Հյուսիսային դպրոց-պարտեզ — 12 սովորող
  • Հարավային դպրոց-պարտեզ — 12 սովորող
  • Միջին դպրոց — 34 սովորող
  • Ավագ դպրոց — 16 սովորող

Ընդամենը՝ 105 սովորող

2018-2019 ուստարում կրթահամալիր ընդունված սովորողներ

Միջին դպրոց — 67 սովորող, 11-ը` արտերկրից:
Արևելյան դպրոց — 29 սովորող, որից 4-ը արտերկրից
Արևմտյան դպրոց — 22 սովորող, որից 3-ը արտերկրից
Հյուսիսային դպրոց- 62սովորող, 8-ը արտերկրից
Հարավային դպրոց- 24 սովորող, 6-ը արտերկրից
Ավագ դպրոց — 89-սովորող, 13-ը արտերկրից
Քոլեջ — 74 ուսանող

Ընդամենը՝ 293 սովորող, 74 ուսանող

Արտերկրից այս տարի կրթահամալիր է եկել սովորելու 45 սովորող:
2018-2019 ուստարում կրթահամալիրն ունի 45 նոր աշխատակից:

Թողնել մեկնաբանություն