Դասավանդողների շուրջտարյա դպրոց. 13.05.2015

14.00 — Դաստիարակների «Շրխկան» համույթի փորձը երաժշտության կենտրոնում
15:15-16:00 Դասավանդողների սեմինար ըստ ուսուցողական ծրագրերի

Վայրը՝ Մայր դպրոց
Դպրոց-պարտեզ. Վարժարանի ընթերցասրահ

Ամառային ուսումնական ճամբար — հունիսի 1-12
Ամառային ուսումնական ճամբար — հունիսի 15-հուլիսի 10​
Ուսումնական տարվա ամփոփում

Գեղարվեստի կրտսեր դպրոց. Էմանուել Ագջոյանի կաբինետ
​Ամառային ուսումնական ճամբար (հունիսի 14-ից սկսվող ճամբարների ղեկավարների գրաֆիկ )
«Ես կարողանում եմ» ստուգատեսի ընթացք, ամփոփում

Նոր դպրոց. Սիլվա Հարությունյանի կաբինետ


«Ես կարողանում եմ» ստուգատեսի ընթացքը
Ամառային ուսումնական ճամբար
Հունիսյան ստուգատեսներ

Հիմնական դպրոց. Ելենա Սարգսյանի կաբինետ
Ամառային ճամբար (հունիսի 1-12)

Միջին դպրոց. Յուրա Գանջալյանի կաբինետ
1. Ամփոփում ենք 10-րդ մայիսյան հավաքը: Դիտարկումներ: Առաջարկություններ:
2. «Ես կարողանում եմ»ստուգատեսի ընթացքը, անելիքները
3. Ներկայացնում ենք ամառային ուսումնական ճամբարների նախագծեր:
4. Ընդունելություն: Առաջարկություններ: Անելիքներ:

Վարժարան. Վահրամ Թոքմաջյանի կաբինետ

  1. Վարժարանի դասավանդողը մայիսյան 10-րդ հավաքում. ներկայացնում են դասավանդողները
  2. «Ես կարողանում եմ» ստուգատեսը երկրորդ կիսամյակում. ընթացքի մասին ներկայացնում են դասավանդողները
  3. Ամառային ճամբար. ներկայացնում են ակումբների ղեկավարները:

Գեղարվեստի ավագ դպրոց. Նարինե Պետրոսյանի կաբինետ
«Ես կարողանում եմ» ստուգատեսի ընթացք
Հունիսյան ճամբար-նախագծեր
Ընդունելություն

Քոլեջ, Արհեստների ավագ դպրոց. Մարգարիտ Սարգսյանի կաբինետ
«Ես կարողանում եմ» ստուգատեսի ընթացքը
Հունիսյան ճամբար

Լրացուցիչ կթություն. ուսումնական բլոգի ձևավորում. «Տիգրան Հայրապետյան» գրադարան
Մասնակիցներ.Սոնա Փափազյան, Զարուհի Ավետիսյան, Կարինե Մամիկոնյան, Մերի Գրիգորյան, Հասմիկ Ղազարյան, Հերմինե Անտոնյան, Հասմիկ Թոփչյան, Նվարդ Սարգսյան, Մարգարիտ Սարգսյան,  Նունե Մովսիսյան,  Հասմիկ Ղազարյան, Անահիտ Աղասյան

16.00 Գրասենյակի ղեկավարների սեմինար Մեդիակենտրոնում

Հաշվառման մատյաններ

Թողնել մեկնաբանություն