Ուսումնասիրություն #2. Երկարացված օրվա ծրագրի կազմակերպումը կրտսեր և միջին դպրոցում

Նպատակը՝ երկարացված օրվա ճամբարի բովանդակությունը (երկարօրյան ինքնուրույն ծրագի՞ր է, թե՞ առավոտյան պարապմունքների կցորդը)

Առաջին մաս. Երկարացված օրվա ծրագրի կազմակերպիչների հարցում: Արդյունքները՝ այստեղ:

Երկրորդ մաս. Երկարացված օրվա ծրագրի կազմակերպիչների բլոգների ուսումնասիրություն

  1. Հրապարակված շաբաթվա աշխատակարգեր. (հրապարակված աշխատակարգում և շաբաթվա լուսաբանումներում կա կապ, ընդհանրություն)
  2. Կազմակերպչի կողմից աշխատանքի պլանավորումը
  3. Հոկտեմբերին իրականացված նախագծեր
  4. Շրջակա միջավայրի խնամքի շարունակական, ամենօրյա նախագծեր
  5. Ջոկատի նախաձեռնությամբ նախագծեր (կազմակերպչի հեղինակած նախագիծ)
  6. Համագործակցային նախագծեր (ճամբարով կամ տարբեր դպրոցների ջոկատներով)
  7. Բլոգում արտացոլվո՞ւմ է Երկարացված օրվա ճամբարային հետաքրքիր առօրյան
  8. Գործունեության տեսակները, տնային աշխատանքին հատկացվող ժամանակը
  9. Ուսումնական ռեսուրսներ
  10. Մասնագիտական զարգացման առաջարկներ

Ընդհանուր նկատառումներ

  1. Կազմակերպիչների բլոգները գործուն են:
  2. Հիմնականում համապատասխանում են բլոգին ներկայացվող պահանջներին:
  3. Հիմնականում բոլոր կազմակերպիչները հրապարակում են շաբաթվա աշխատակարգեր, որոնք, սակայն, թերի են.
  • չկան նշված գործունեության մասին պարզաբանում, նկարագրություն
  • չկան տեղադրված հղումներ (ֆիլմի դիտում, մուտլֆիլմի դիտում, երաժշտության ունկնդրում)
  • համագործակցային նախագծերը սակավաթիվ են
  • աշխատակագրերում նշված գործունեությունների մասին լուսաբանում, ստեղծված աշխատանքների հրապարակումները սակավաթիվ են

Առաջարկներ

  • Աշխատակարգում հրապարակված յուրաքանչյուր գործունեություն պետք է ունենա նկարագիր, պարզաբանում։ Օրինակ՝ ի՞նչ է իրենից ենթադրում ինքնակրթությունը, տեխնոլոգիական աշխատանք. ինչ են պատրաստելու, մուտլֆիլմ՝ ինչ են դիտելու։ Ծնողներին կարող է հետաքրքրել։
  • Յուրաքանչյուր գործունեություն պլանավորելիս պիտի հստակ լինի նպատակը. ինչի՞ համար է արվում տվյալ աշխատանքը, ինչ արդյունք է ակնկալվում (ինչ կսովորեն, ինչ հմտություններ ձեռք կբերեն սովորողները): Ցանկացած գործունեությանը հատկացվող ժամանակը պիտի արդարացված ու նպատակային գործածվի: (Հրապարակված տեսանյութերում կան բազմաթիվ գործունեություններ, որոնց նպատակը հասկանալի չէ)
  • Հրապարակված նախագծի ներքևում պիտի լինի հղում, որը կտանի նախագծի արդյունքների բաժին: Եվ հակառակը՝ հրապարակված լուսաբանման մեջ նշել, թե որ նախագծի շրջանակում է նշված գործունեությունը:
  • Անհրաժեշտ է բարձրացնել տեսանյութերի որակը․ նկարելիս հեռախոսը միայն հորիզոնական դիրքով պահել, անպայման մոնտաժել, հայերեն վերնագրեր դնել, Youtube-ում հրապարակել հայատառ վերնագրով, բլոգում տեսանյութը ունենա նախաբան-պատում։
  • Հրապարակված նկարաշարերը մեծ տարածք են զբաղեցնում բլոգում: Նկարները պետք է ընտրողաբար հրապարակել: Ընտրել գործունեություն, բովանդակություն ներկայացնող նկարները:
  • Ֆիլմերը, մուլտֆիլմերը, երաժշտությունը ընտրելիս քննարկել մասնագետների հետ (Մեդիագարդարանում կթարմացնենք առաջարկվող ֆիլմերի, մուլտֆիլմեր փաթեթը)
  • Նյութերը հրապարակելիս պարտադիր նշել համապատասխան բաժինը:
  • «Իմ մասին» էջում անպայման ներառել նաև էլ․հասցեն:
  • Եվս մեկ անգամ նայել բլոգին ներկայացվող պահանջները:
  • Եթե կազմակերպիչը փոխարինում է որևէ դասավանդողի, պիտի իր բլոգում տեղադրի օրվա անելիքը՝ տվյալ դասավանդողի փոխարեն: Հնարավորինս փորձի արդյունավետ կազմակերպի աշխատանքը, որպեսզի անիմաստ չվատնի սովորողների, իր ժամանակը:

Թողնել պատասխան

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Փոխել )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Փոխել )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Փոխել )

Connecting to %s