Հանրային աուդիտ

Ուսումնական նախագիծ

Սեպտեմբերի 30-նոյեմբերի 15

Աուդիտի* կազմակերպման սկզբունքները՝

  • մասնակցային. յուրաքանչյուրը՝ սովորող, ուսուցիչ, ծնող, բարեկամ, մասնակցում է աուդիտին նրա որևէ փուլում՝ ուսումնասիրության, արդյունքների, առաջարկությունների քննարկման, անհատական արդյունքների ներկայացման.
  • խթանող. մասնակիցներն անում են առաջարկություններ.
  • բաց. նյութերը, առաջարկությունները հրապարակվում են, հասանելի են։ Կազմակերպիչները ասուլիս-կլոր սեղաններ  են կազմակերպվում։

Իրականացնողները՝ կրթահամալիրի դպրոցի, քոլեջի նախագծային խմբեր։
Համակարգող՝ Նելլի Գեղամյան, քոլեջի նախագծային խումբ

Բովանդակությունը՝  «Մխիթար Սեբաստացի» կրթահամալիր, հեղինակային մանկավարժության 30 տարի։

Աուդիտի հարթակները

  • Կրթահամալիրի տնօրենի ասուլիս հոկտեմբերի 3-ին, 10-ին, 17-ին, 24-ին, 31-ին. կազմակերպիչը՝ ամեն անգամ մի խումբ, որ պատրաստում է, վարում է
  • Ֆեյսբուքյան ասուլիսներ. կազմակերպիչը՝ տնօրենի ասուլիսի կազմակերպիչ խումբը
  • Տոնական հարթակ՝ նոյեմբերի 4-15

Աշխատակարգ

  • Գրանցվում-հրապարակվում են կրթահամալիրի, հեղինակային կրթական ծրագրի 2017-2019 ձեռքբերումները նյութական միջավայրում։
  • «Հանրային աուդիտ» խորագրով ստեղծվում, հրապարակվում, տարածվում են ռեպորտաժներ, հարցազրույցներ, տեսանյութեր։
  • Կազմակերպվում են ասուլիսներ, ՖԲ ասուլիսներ, «Սեբաստացու օրեր» տոնի ծրագրով կլոր սեղաններ։

Ուսումնասիրության շրջանակը

  • Նյութական միջավայրը. գրանցման միավորները՝ քառակուսի մետր, աշխատանքում ներառված մարդկանց թիվ, կրթահամալիրի ծախսերը, շահառուների թիվ, շահառուների արձագանք
    – կրթական պարտեզ, կանաչ լանջերի ստեղծում, ամենօրյա խնամք
    – ուսումնական նկուղներ
    – ուսումնական տանիքներ
    – նոր, նորոգված ներքին տարածքներ՝ խմբասենյակ, կաբինետ, սրահ, արհեստանոց, արվեստանոց, ուսումնաարտադրական արհեստանոց
    – նյութական միջավայրում ընդհանուր գործածման նոր ուսումնական միջոցներ, գործիքներ, պիտույքներ
  • Նյութական միջավայրը՝ որպես ուսուցողական. ուսումնական ծառայությունները՝
    – փակ լողավազանի
    – խոհանոցի
    – արվեստանոցի, արհեստանոցի, ուսումնաարտադրական արհեստանոցի, լաբորատորիայի, կաբինետի
  • Մարդկային ռեսուրսներ. 2017, 2018, 2019 թթ (թիվ, աշխարհագրություն)
    – սովորողներ
    – նախակրթարանի սաներ
    – երկարացված օրվա ճամբարի սովորողներ
    – աշխատողներ
    – կրթահամալիրում վերապատրաստված մասնագետներ
    – կրթահամալիրային նախագծերի մասնակցած սովորողներ, մանկավարժական աշխատողներ
    – մենթոր ուսուցիչներ
    – ծրագրի գործընկերներ, աջակիցներ
  • Հեղինակային կրթական ծրագրային կազմակերպում
    – ուսումնառության պայմանագիր
    – անհատական ուսումնական պլան
    – ուսումնական պլանի կազմակերպման կարգեր
    – ուսումնական բլոգներ
    – ուսումնական նախագծեր
    – ուսումնական ճամբարներ, ստեղծագործական հավաքներ
    – մեդիագրադարան
    – կրթահամալիրի ներքին ցանց
    – ուսումնական TV, ռադիո
    – կրթական փոխանակումներ
    – հանրակրթական կամուրջներ
    – միջազգային նախագծերի մասնակցություն
    Առանձնահատուկը կրթահամալիրում
  • Դրամական ցուցանիշներ. 2017, 2018, 2019 թթ
    Մուտքեր՝
    – պետական հատկացումներ
    – սովորողների ուսումնառության պայմանագրով որոշված վճարումներ
    – սաների խնամքի և զարգացման պայմանագրով որոշված վճարումներ
    – լրացուցիչ կրթության պայմանագրով որոշված վճարումներ
    – կրթական այլ ծառայության համար պայմանագրային վճարումներ
    – այլ ներդրումներ (նպատակային, բարեգործական, …)
    Ծախսեր՝
    – աշխատավարձ
    – դասավանդողների ամսական միջին աշխատավարձ
    – ապրանքների, նյութերի ձեռքբերում
    – կոմունալ ծախսեր
    – այլ ծառայությունների համար պայմանագրային վճարում

*Աուդիտը (հաշվեստուգում) կազմակերպության, համակարգի գործունեության, ծրագրի և արդյունքի անկախ գնահատման գործընթացն է։

This entry was posted in 2019-2020, Մասնաժողով, Քննարկվող, Ընդհանուր. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s