Դեկտեմբերի 25-29-ը կրթահամալիրում

Աշխատակարգ

  • 2-4 տարեկանների խմբերի գործունեություն դպրոց-պարտեզներում
  • «Լույսեր, գույներ, ղողանջներ, մեղեդիներ, ազդեցություններ». ելքի ու մուտքի ստուգատես. ամանորի տոնախմբություններ
    2-4 տարեկանների խմբերում
    5-6 տարեկանների
    2-3-րդ դասարանների
    4-5-րդ դասարանների
    6-8-րդ դասարանների
    9-12-րդ դասարանների
  • «Ուսումնական ձմեռ». «Ամանորի, Սուրբ Ծննդյան» նախագծերի հրապարակում
  • 2017թ անհատական ձեռքբերումների ֆլեշմոբ.
    տարվա ամփոփում դասավանդողների, սովորողների ուսումնական բլոգներում
    անհատական ցուցադրություններ, համերգներ
  • Ֆլեշմոբներ՝ մաթեմատիկայի, շախմատի
  • Ուսումնական տարվա առաջին շրջանի արդյունքների ամփոփում
  • Պետական ավարտական քննություններ Ավագ դպրոցի 12-րդ դասարաններում
  • Ենթակայքերում, բլոգներում նախագծային ուսուցման հունվարի մանրամասն ծրագիր-աշխատակարգերի հրապարակում` դպրոցական, խմբային (տարատարիք, ակումբային), մասնագիտական խմբի
    Դպրոցը բնագիտական-տեխնիկական բաց արհեստանոց
    Քաղաքը բաց արվեստանոց. Երևանի 2800
    Կրթահամալիրի Բանգլադեշը բաց արվեստանոց
    «Ապրել միասին» (2018թ. հոկտեմբերի 11-12-ը Երևանում կայանալիք ֆրանկոֆոնիայի գագաթաժողովը՝ ուսումնական նախագիծ)
    Գեղարվեստը կրթահամալիրում հունվարյան համերգ-ցուցադրություն
    Ուսումնական Ջրվեժ. ձմեռային մարզական խաղեր
    Հունիսյան ազգագրական ճամբարի նախագիծ
  • Դասավանդողների, սովորողների (սկսած 4-րդ դասարանից) հունվարի, փետրվար-մայիսի անհատական պլանների հրապարակում ուսումնական բլոգներում
  • Կրթահամալիրը վերապատրաստումների բաց լաբորատորիա
    Վերապատրաստման եռօրյա մոդուլների մշակում, հրապարակում
  • Հունվարյան կլոր սեղան-քննարկումների տեսանյութերի, ներկայացումների (պրեզենտացիաների) հրապարակում
  • Դպրոցի ներքին պարտեզների ձմեռային խնամք, արձակուրդային ռեժիմի հաստատում
  • Ուսուցչական «Լույսեր, գույներ, ղողանջներ, մեղեդիներ, ազդեցություններ» հավաք-խնջույք Ագարակում

Աշխատիակարգը՝ ըստ դպրոցների
Արևելյան դպրոց-պարտեզԱրևմտյան դպրոց-պարտեզ, Հյուսիսային դպրոց-պարտեզՀարավային դպրոց-պարտեզ, Միջին դպրոց, Ավագ դպրոց, Քոլեջ

Advertisements
This entry was posted in Ընդհանուր. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

w

Connecting to %s